lördag och skoldag

Min bästa sötnos på julafton.

Idag är det ingen vanlig lördag, det är skoldag. Jag och min klass ska ha dansklasser med öppen dörr så att alla 9:or kan komma och titta på oss och välja våran skola. Bussen går om en timme så det är nog dags att äta frukost och fixa danskläder, tre lektioner ska jag ha. Dock missar jag terminsstarten på dansen utanför skolan som är under samma tider vilket suger litegrann, men har en till imorgon.

Igår var familjen på middag hos farmor och farfar, jag åkte dit direkt efter skolan eftersom det är närmare dit än hem. Hade en jättemysig dag. När jag kom hem bestämde jag mig för att sy in min jacka som kändes alldeles för pösig och sedan stod jag klockan halv ett på natten och stekte pannkakor för att ha till lunch idag, haha helt normal är jag nog inte. Dock blev allt lyckat så jag vaknade med ett leende idag. Bilder på nya väskan lägger jag upp ikväll, den äger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0