tomt

Det har ekat lite tomt här i ett par dagar, jag har haft fullt upp och knappt en lugn stund och så kommer det att fortsätta den närmaste veckan. Schemat är fullt, måndag får bli en packningsdag, tisdag och onsdag är det terminsredovisning i skolan med fyra dansföreställningar och då lär jag vara hemma vid nio på kvällen efter två heldagar med glada ansikten. Sedan är det Londonresan som fyller mina fyra resterande dagar av veckan, det ska bli så jäkla roligt! Humöret på topp den kommande veckan.
Nu väntar jag på att baguetterna i ugnen ska bli klara sedan blir det en stressdag idag med, första träningen vid tre, sedan hem och äta middag för att åka på farsdagsfika hos farmor och farfar och direkt därifrån till dagens andra träning. Är hemma vid nio och då är det sängen som gäller. Till att börja med är det lite plugg som ska tas tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0