hemma från london

Det har ekat tomt här den senaste tiden eftersom jag har haft en del för mig. I början av förra veckan stod det dansterminsredovisning på schemat med fyra föreställningar och under helgen har jag besökt London. Det var helt underbart, min tid spenderades framför allt på Oxford street där allaklädbutiker finns men vi hann även med andra "måste gå till"-plaster i London. Jag testade exempelvis på 4D bio, det var superläskigt, sprutade vatten från stolen framför och blåste i nacken. 
Nu är en ny vecka påbörjad och det ser ut att vara ganska mycket i skolan framöver, bäst att inte skjuta på det så ska snart sätta mig med en historiainlämning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0