tisdag

Det bara sex dagar kvar till julafton och nio till min födelsedag, längtar massor.

Efter skolan tog jag mig till frisören för att beställa tid för blonda slingor, utväxten har blivit alldeles för lång och det är verkligen på tiden att sätta mig i frisörstolen så imorgon är det dags. När jag väl var där handlade jag dom allra sista julklapparna så nu är det också avcheckat, känner att min lista på måsten minskar nu dag för dag och det är superskönt. Sedan svängde jag förbi farmor och farfar för en mysig pratstund och middag.

Nu är naglarna nymålade och röda, bara julkalendern kvar att titta på och sedan sova tidigt.

Bakade kakor igår, resultatet blev inte riktigt som tänkt, hoppas att dom går att äta ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0