helg och julmys

Har försökt mig på blogg.se appen, dock utan framgång dom senaste dagarna. Nu kom jag in på den iallafall.

Dom senaste dagarna har mestadels bestått av mys och härligheter. I torsdags tog jag tag i ett par måsten som nya svarta jeans eftersom dom förra är så utnötta och sedan ett par vinterskor och lite julklappar. I fredags mötte jag upp Agnes på en fika och presentöppning, hennes födelsedag var för en månad sen men vi har helt enkelt inte hunnit med att ses. I lördags åkte jag och pojkvännen till ett centrum för att köpa julklappar men eftersom jag nästan är klar blev det mestadels bra att ha grejer till mig själv, kvällen fortsatte med glögg och pepparkakshusbak. Igår stod en middagsbjudning hos pojkvännens mamma och en liten del av släkten på schemat, mysig kväll med god mat. Somnade i en varm famn och tog mig igenom en trött måndag. Det är dock bara fyra dagar och en redovisning kvar tills jag får lov, älskar julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0