det går neråt

Jag är inte på toppen humör, efter att jag fick väldigt ont i axeln helt plötsligt i förrgår åkte jag till en läkare igår. Tog blodprov och han kom fram till att jag har en inflammation i en sena i axeln. Jag fick en spruta i axeln med bedövning och efter den blev jag jätteyr och kunde inte riktigt fokusera på läkaren när han pratade, var tvungen att sätta mig ner för att benen började vika sig, jag såg nästan ingenting och allting blev vitt. Mamma tog tag i mig och fick tillbaka mig, det är nog det läskigaste jag varit med om. Höll alltså på att svimma av smärtan som sprutan gav. Men i någon timme så gjorde det inte ont i axeln längre, dock varade bedövningen bara lika länge som en tandläkarbedövning. Fick med mig medicin hem som jag ska äta två gånger om dagen så jag hoppas att det går över tills fredag då genrepet är, sedan är helgen fylld med föreställningar. Så opassande att jag fick det här nu, precis innan terminens föreställningar.

Sitter just nu framför tvn och ska strax försöka mig på lite lunch. Snön slutar aldrig falla utanför fönstret, hur mycket som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0