canon s110

Nu är den min! Fina Canon s110 fick följa med hem idag. Jag har velat köpa en kamera ett bra tag nu men det har inte blivit av. Eftersom jag fyllde år igår och julafton var för ett par dagar sen har jag nästan bara önskat mig pengar till en kamera, vilket jag fick. Så när jag och Agnes befann oss i gallerian för att kolla på mellandagsrean idag gick vi även och tittade på kameror, och där fanns den. Perfekt för mig som endast ska ha den som hobbykamera och för att spara minnen, även därför jag valde en mindre variant och inte en systemkamera.
Pengarna jag fått räckte även till lite kläder på rean som jag visar upp imorgon när ljuset är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0